The 2nd Formative is OVER

Alhamdulillah

The 2nd Formative Test is over.
AM so grateful.
Because most of the papers are.....kinda easy. But afraid lah, kot kot ada careless. But I hope tarak. Amin~

Still, Sejarah, Geografi, ICTL, and PJK mmg menaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakutkan.
Sejarah tu, teacher target 90! But me, 80 pun belum tentu. Hmm
Berdoa je lah.

I hope i'll get straight A's mcm Sabby. Nak straight A's gak.
My mom kata , kalau dia boleh, why not me?
Hmm. Inshaallah, amin~


STRAIGHT A'S! AMIN


But for now dh dapat markah Maths je. I got 96. Alhamdulillah.
Harap2 salah kat length of WX tu je. Cuz the questions semua easy. So, sedih lah kalau salah kt soalan2 yg easy, and of coz the wrongs are caused by carelessness. Tak suka lah kalau salah sbb careless. :(

Oh, Btw, One of my frens got 100%!!!!!
Jeles siot >.<

Tu je lah.

STRAIGHT A'S! AMIN

Sekian, 
Wassalam.

So, TataTitiTutuLOVEYOU !
Nanie 

Comments