Sayang sangat lah tu? Hehee~

Saaaaayang dia . 

Hahah. Sayang my 'Mommy' je lah.
Bukan sayang monyet. Mwehehe.

Mommy semalam sedih. Taktau lah apa cerita dia. But mcm ada prob je dgn Daddy I. Mwehehe.

I have Daddy I and Daddy II. Hahah. Okay. Two daddies. Boleh buat novel peliks. Moreover, I don't even know how both of the daddies are like. Just tahu rupa and nama. But don't know their acts, sifat and segala2 lah. And...never talked to them, even once. Haha. Weird. Yes, very weird. Hahah. Novel peliks is on the way!! LOL, jk .

But bila chat ngn Mommy mesti rasa nak gelak. Dia sedih, but after a few minutes nanti sure kata "mommy taksedih dah lah~" .
Haha. U're weird, mommy~ x)

Okay. Tu je. Err, don't think negative about this. It's a joke, I mean about the two daddies and blah3. Heee~

I Love You, Mommy S ^^

But I love my real Mom the most
Heee, for sure lah.
Oh, Mak. Sorry.. Semalam mak tacing kitorang lambat sidai kain.. Heee~ 
Sorry again~

Sekian, 
Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

So, TataTitiTutuLOVEYOU !
Nanie 



Comments