Akhirnya kembali!

Miss me? 


Just get to online after two weeks. YEAYYY! :D


Last weekends, balik kampung.
Makan durian baaaaaaaaaaaaaaanyak. Ada pics, but dlm phone and phone tertinggal kat dlm kereta ayah. Hahaa. Am a'some, aren't I? :p

And, alhamdulillah. 

Selepas tak online lama, Dapatlah saya study dgn baik.


And actually, I'm sort of losing a lil' bit of my fanatism(lol) in Kpop. Best wok. Lepas ni boleh study baik2. But still, minat lah sebenarnya. x) *ayatkell*


And, alhamdulillah, my days are getting better than the first half. ^^
Tak banyak tears. And lots of laughs :)




Hey! hey! I have a secret to share! :D


Wanna know somethin?
Aku skrg love to stalk sekor budak ni. But takboleh bagitahu siapaaaaaaa. But actually x stalk pun. Cuma sbb tym assembly aku ni dok depan, nmpk putera je lah ==" Btw aku xlah usha semua. Just tgok gitu2. Pastu kadang2 tengok dia. So, dia ni kira tinggi lah dlm kalangan classmates dia sbb dok(I mean berdiri) 4 dri belakang(whoaa, AKU INGAT!! XD)


Peringatan jugaaa. Takperlulah wonder siapa dia. Aku taksuka pun dia tu. Hensem sgt utk aku(dlm BI - Too handsome, good-looking and cute at the same time, for me). Seriously!




LOL. Apa lah kaitan pic atas ni? x)
Actually, I like skateboard boys. I mean, They look cool, don't they?

So, TataTitiTutuLOVEYOU !
Nanie 




Comments