I HATE ARAB !!!!

TONS OF HOMEWORKS. 
the common phrase among the school students. IKR !

Whoops! Lupaaa,
First of all, Assalamualaikum and
Hallo, DUDES & DUDETTES !!!! :DD

Ni, nak cerita luahan perasaan nii, tajuk utamanya(mcm apa dah nii?) "Cik Nani yg asalnya saaaaayang sgt, suuuuuka sgt ngn B.Arab KINI dah rasa menyampah tengok kerja B.arab" . Hoho, GEMPAK kan? (bengong )
And because of so many homeworks need to be done, and the way teacher teaches us yg  tak paham tuu, AKU MULA BENCI B.ARAB! Seriously, No jokes bout it. =.= 
Dah takde mood nak belaja B.Arab~ Cikgu ajar tak paham, last2 kerja sekolahnya HAMIK KAUU, bagai nak mati akuu X_X Dah ah tadi dapat kerja BANYAK GILA! nak mati rasanyaa. 3 exercises wehhh~ yg ktiga tu mmg pening gilaaa!(DENDA punya pasal), akibat naik kelas lewat. pfft, Dah kalau bedah mata lembu, tak kan nak biar mcm tu jee. 
Denda kitorang, kena kasi 10 verbs daripada huruf Alif, sampai lah Yaaaaa. YA ROBBI ! bagai nak pecah kepala Hotak akuuu! >.< Tengok lah rupa aku yg aku tonyoh+tunjuk kat mak ayh aku tadi(Gambar contoh adalah seperti di bawah). Alahaii, kesiannya diorang, masalah kerja aku, diorang pun terpaksa melayan muka Hantu aku nii =,=


Yang kerja Geo pulak, sedap2 je aku tangguh~ Sebab cikgu biasanya tak cek pun kerja sekolah xP HAHA. Baguss kan anak murid cikgu nii? Hahaaa xP Sorry lah yee, cikgu.. Kepala otak saya nak pecah buat kerja B.Arob tuuu~


Nway, nak story lahhh. :DD Heee~
Tadi kitorang bedah mata lembu !
Dah alang2 bedah tu apa lagii. MAIN lah ann~ XDD
Si Sarah tak habis2 kata "NANI! TAK PAYAH LAA!" HaHaa, kesian kau wehh. Kau geli sgt ngn mata diaa . Lek arr~ Mata dia tu mcm mata kita jea ;D Malah, eye lashes dia lebih Cantikk dari kita punyaa. Lentik gilaaaa ~ :DD


So, itu sajalah yg aku nak cerita kat kau, My Dear not-so-Diaryyy~ :) nak gi naik tidur dulu. Kerja geo tu buat esok je laaa., Tym rehatt. Haha XDD
Assalamualaikum wrb :)
So, TataTitiTutuLOVEYOU ! <3

Comments