Ohhh, Hari nie, semalam and mungkin esok PENAT BERJALAN!

Semalam gi Nilai. Cari kain KOKO kak uda punya pasal. and dah alang2 tuu, aku pun cari lah kain nak buat baju kurungg. Cuz lately aku rasa selesa pakai baju kurung :))
Hari ni, pulak round Alamanda.. nak tgok cerita Green Hornet, ada JAY CHOU!
I can't denyyy- dia punya action dlm tuu- SUPERB GILAAA!
and lepas tu gi pulak merayau-rayau~ kat dlm Carrefour lah ann~ pastu kat Parkson.Cari baju. tapi sedih laaa, diet  TAK MENJADI LAGI! Ya Allah, aku memohon sangat2 pada-Mu, Kau kurangkanlah selera makanku, agar muah aku nak teruskan diet aku~ nak kurangkan berat badan ~~~ sedih+jeles lah tengok orang kurus. kata hati asyik meronta kata NAK KURUS jugaaa! huuuu~
Menangis2 aku tadi terkenangkan usaha aku yg IN VAIN niii~ sedih laa. akk dah berjaya turunkan 10KGs,  n katanya ada kawan dia yg kata dia dh surut. JELES! nanie nak kurus jugaaa~ Jadi, Ya Allah, Kau lah yang memakbulkan doa2 hambaMu, Ya Robbi~ Kau makbulkanlah doa hambaMu ini, yg x berupaya melakukan apa2 selain dari berusaha setakat yang mampu. 


Nway, ouutttt! So, Salam~ TataTitiTutuLOVEYOU ! <3

Comments